Labdás bemelegítés: MINTA
Óvodai tervezetek (minta)
Cél:
A bemelegítő rész célja, aktív órakezdéssel megteremteni a tanulók bevonását, a kíváncsiságuk felkeltését.
Létszám:
30 fő
Eszközigény:
labdák
FEJLÉC
Cél:
A bemelegítő rész célja, aktív órakezdéssel megteremteni a tanulók bevonását, a kíváncsiságuk felkeltését.
Létszám:
30 fő
Eszközigény:
labdák
Cél:
Az óra célja labdás ügyességfejlesztés egyéni és páros feladatokkal, állomásokon.
Létszám:
30 fő
Eszközigény:
Labdák, karikák, feladatkártyák,
Cél:
A befejező rész célja a térbeli tájékozódás fejlesztése és a szervezet lecsillapítása
Létszám:
30 fő
Eszközigény:
Labdák, minden tanulónak 1 db
Cél:
Az életkori sajátosságokhoz igazodó manipulatív mozgáskészségek fejlesztése labdával valamint a térbeli tájékozódó képesség fejlesztésével.
Létszám:
10 fő
Eszközigény:
10 db nagyobb labda, 10 db karika, 4 db feladatkártya, 4 db kisebb egykezes maroklabda, 10 db földre ragasztható pötty
Cél:
A gyermekek saját test tudatosságának és térbeli tájékozódósképességének a fejlesztése alapvető mozgásformák feldolgozásával, eszköz nélküli tartásjavító feladatokkal.
Létszám:
16 fő
Eszközigény:
nincs
Cél:
A gyermekek saját test tudatosságának és térbeli tájékozódósképességének a fejlesztése alapvető mozgásformák feldolgozásával, eszköz nélküli tartásjavító feladatokkal.
Létszám:
16 fő
Eszközigény:
nincs
Cél:
A gyermekek saját test tudatosságának és térbeli tájékozódósképességének a fejlesztése alapvető mozgásformák feldolgozásával, eszköz nélküli tartásjavító feladatokkal.
Létszám:
16 fő
Eszközigény:
nincs
Cél:
A gyermekek saját test tudatosságának és térbeli tájékozódósképességének a fejlesztése alapvető mozgásformák feldolgozásával, eszköz nélküli tartásjavító feladatokkal.
Létszám:
16 fő
Eszközigény:
nincs
Cél:
A gyermekek saját test tudatosságának és térbeli tájékozódósképességének a fejlesztése alapvető mozgásformák feldolgozásával, eszköz nélküli tartásjavító feladatokkal.
Létszám:
16 fő
Eszközigény:
nincs