FEJLÉC

Bevezető rész: LAbdaMóka (Ovi és 1.-2.) 1

Bevezető rész,LabdaManók (1.-2. évfolyam),LabdaManók (Óvoda)

Cél:

A gyermek saját testtudatosságának fejlesztése, térbeli tájékozódó képesség fejlesztése, Labdás térbeli ügyességfejlesztés egyénileg. Koncentráció fejlesztés.

Létszám:

21 fő

Eszközigény:

labda, feladatkártya, bója

Bevezető rész: LAbdaMóka (Ovi és 1.-2.) 2

Bevezető rész,LabdaManók (1.-2. évfolyam),LabdaManók (Óvoda)

Cél:

Babzsákkal történő testséma, testtudat és térbeli tájékozódás fejlesztése. Tartásjavítás .

Létszám:

21 fő

Eszközigény:

bója, labda, karika, babzsák

Bevezető rész: LAbdaMóka (Ovi és 1.-2.) 3

Bevezető rész,LabdaManók (1.-2. évfolyam),LabdaManók (Óvoda)

Cél:

A gyerekek átmozgatása, tanulásra kész állapot elérése, saját test tudatosság és a térbeli tájékozódás fejlesztése

Létszám:

21 fő

Eszközigény:

bója, feladatkártya, labda

Bevezető rész: LAbdaMóka (Ovi és 1.-2.) 4

Bevezető rész,LabdaManók (1.-2. évfolyam),LabdaManók (Óvoda)

Cél:

A gyerekek átmozgatása, tanulásra kész állapot elérése, saját test tudatosság és a térbeli tájékozódás fejlesztése

Létszám:

21 fő

Eszközigény:

bója, labda, mez

Bevezető rész: LAbdaMóka (Ovi és 1.-2.) 5

Bevezető rész,LabdaManók (1.-2. évfolyam),LabdaManók (Óvoda)

Cél:

A gyermekek testtudatának, térbeli tájékozódásának fejlesztése eszközök segítségével. Labdás ügyességfejlesztés.

Létszám:

21 fő

Eszközigény:

Bóják, labdák, feladatkártyák